Urszula Nowicka pracuje w EBSCO od 2015 roku, aktualnie na pozycji Customer Engagement Manager. Urszula otrzymała tytuł magistra Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Przed rozpoczęciem pracy w EBSCO, pracowała w Ministerstwie Spraw Zagranicznych jako specjalista ds. zarządzania informacją. Zdobyła doświadczenie pracując w międzynarodowym środowisku w Londynie, Paryżu oraz Lizbonie, gdzie odkryła pasję do kultury i muzyki portugalskiej. Urszula prowadzi szkolenia dla Polski, Łotyw, Litwy i Ukrainy. Jej głównym zadaniem jest organizowanie szkoleń online i na miejscu u klienta, przygotowywanie dodatkowych materiałów szkoleniowych, tworzenie przewodników video. Urszula prowadzi szkolenia z różnych produktów EBSCO zarówna dla bibliotekarzy, jak i wykładowców, studentów, doktorantów, pracowników naukowych na rynku akademickim, medycznych i rządowym. Mieszka i pracuje zdalnie w Łowiczu.